www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Gymnasium :P

Heeeeeeeej xD
haha jag känner hur högstadiet rinner iväg och snart är de gymnasium :P
här om dagen ringde en tjej från något gymnasium och ville veta om jag var intresserad m.m....
och idag berättade kristian om de nya betyg sättningen och om gymnasium och sånt :P

typ så här skrev han på tavlan:

A-
B
C-
D
E-
--------
F


om man får A måste man klara allt på a...
om man vill ha b måste man kunna allt på c och lite av a :P
jag ba wft ;)
sen skrev han så här:


Yrkes linje:

rörmokare, kok m.m...

G i:
Matte
Svenska
Engelska
+ 5 andra ämnen


Läro Linje:
No....................So

G i:
Matte
Svenska 
Engelska
+ 9 andra ämnen!

och då tänkte jag...''shit jag måste börja plugga'' :P <33

haha lol ialla fall efetr skolan åkte liv hem till mej och vi lyssna på musik och tränade!
vi ska börja göra de tillsammans en gång i veckan ;)
haha jag gjorde:

Rullen
Situps
Plankan
Armhävningar

tyyyyyp :P
haha de var fett kul! ^^


Byeeeee!





               

Kommentarer
Postat av: Tessie<33

och hur lyckades ni med plankan?? ;)<333

2011-01-28 @ 19:35:26

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0