www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Ett misstag av mej...

misstag görs...av alla...någon gång...
ingens liv är perfekt...
folk har lätt att säga de men... jag tror de inte... jag tror inte att något liv är PERFEKT...
jag har gjort misstag... och jag vet att livet går vidare... men ändå när man väl står där..
känns det som att livet har stannat... som att man har svikit inte bara någon, utan också sej själv...



http://www.youtube.com/watch?v=jnjRfMfzDfw


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0