www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Damn-Day :P

haha idag har inte varit min lyckodag :P
hahahah först så blev jag utkastad från klassrummet en gång, kristian var inte på bra humör :P
sen så när liv och jag var inte på toan och fixade oss hade vi inte låst dörren för de gick inte :P
haha och så öppna julia.e dörren och vi sa heej <33
och sen skulle hon stänga dörren och så råkade jag ha mitt pek finger där :P
så de klämdes och när de hände kändes de knappt :P
sen efter ett tag blev de skit varmt, de sved och de var rött och blått!
haha och de var svullet som fan :P
haha nu börjar svullnaden gå ner men de värker som fan i fingret -.- <333
hahahah

hahaha lolzz <33
känns skit konstigt <33
haha imorron ska jag ialla fall till max med några kompisar <33


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0