www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

50 Frågor To Meeee xD

Hahah hej hej här kmr några frågor (till mej själv, haha EGO xD) som jag hittade på: http://alagicc.devote.se/
Vem är Jag: Frida Johansson :D
Attityd: höhö Ingen aning? ;) vad tycker ni?
ålder: 13 år xD
Jag Bor: Nära stan ;)
Ekonomi: Inte så bra :P
CivilStatus: Singel!
StjärnTecken: Jungfru ;)
Min Bästa Egenskap: Haha snäll? (för de mesta Mohahahaha)
Min Sämsta Egenskap: trött som faaaaaan :P kanske pratar lite för mycket...bland annat om Ian och TVD :P
Kroppsdel jag tycker bäst om: Huvud
Frisyr: Typ... asså olika varje gång jag tvättar det xD
Hårfärg: typ mörk-blond :P
Ögonfärg: Blå :D
Längd: 1.60 :*
Skostorlek: 39 tyyyp
Gillar: IAN SOMERHALDER :DDDD *gillar*  haha massor av saker och personer :P
Ogillar: Bajsungar ;)
FavoritGlass: Magnum
Gillar Jag godis? Ofc ;)
FavoritDrink: VikingLine barn drinken :D
FavoritDag: Torsdagar, Fredagar och Lördagar
FavoritDoft: Venne :O
Senaste Film Jag Såg På Bio: umm... kmr inte ihåg :P
ÄlsklingsFärg: Vit, Rosa... Blå... :P
Vad Ville Jag Bli När Jag Var Liten?: hahah Doktor och Skådis :D har alltid velat vara skådis ;)
Brinner för: typ...Venne...Ian..? :P
Värdesätter du ärligeht? fattar inte frågan men jag gissar de :P
Brukar du dra ''vita lögner''?: hehe jaaaaa.... xP
Är de okej med vita lögner?: Ibland ;)
Känner jag en mytoman?: vaa?? vad är de??
Har du PojkVän/FlickVän?: Neeeej :)
Är Du Kär?: Inte på de sättet men jag ÄLSKAR Ian Somerhalder :DD
Hur Tidigt Stiger Du upp?: typ halv 6 och typ 11-12 på helger :D
Är De Bra Eller Dåligt?: bra bra :P
Vem/Vilka Vet mest om Mej?: Liv, Tessie, Emma, Familjen :P
Vad Har jag på meh just nu?: Jeans, RollingStones tröja, Väst och Min Ludde-Tröja :D
Ikväll ska jag: Sitta Vid Datorn, Träna, Tråka Och TITTA PÅ LOST MED TESSIE :DDDDD
När Var jag senast riktigt full?: Haha Den 30 December :P På livs lilla Fb-Bröllop ;) (full på vatten)
Hur Många handväskor äger jag?: venne...en?
Vem är Snyggast i Världen?: Ian Somerhalder ;)
Gillar jag att laga mat?: Bara Med Liv xD
Märkeskläder eller SecondHand?: Venne... Blandat ;)
Hur många par skor har jag? typ...4-5 men använder bara 1-2 :P
är jag sexuellt Frustrerad?: Vaaaa? fattar inte.. :P
Vem är snällast just nu?: Pappa :)
Har jag nån Tatuering/Piercing?: Haha håll i öronen och typ...Klotter på armarna xD
Älskar du någon så de gör ont?: Ian Somerhalder (forfarande inte på de sättet)
Är du dålig på att säga nej?: Ibland.. :p beror på ;)
Läser du skvallerTidningar?: Jaaaa :D
Tror Du på allt som står i dem?: Neeeej :D
Taggar: http://ssweteezt.blogg.se
http://photosbytess.blogg.se
http://Theiansomerhalder.com
http://twitter.com/iansomerhalder
http://Theiansomerhalder.blogg.se
hahahah de var alla :P
Bye bye // Frida. J





Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0