www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

07.00-15.30 :P

Heeeej :P Haha livs och mitt nyårsfirande höll på till kl 7 i morse då vi somna :P
Sen vaknade vi kl halv 4 nu på eftermiddagen :P
De första liv sa var: frida...klockan är halv fyra..
Och då kom jag på att pappa hade sagt att han ville att jag var hemma 3!
Så jag typ hoppade upp ur sängen och fixade mej skit fort ;) Och just nu sitter jag på tåget haha !
Hah jag pratade med en tjej igår och jag spelade full och så skulle jag säga att jag behövde gå och lägga mej för kl var 7 på morgonen och då lät de såhär:
Jag: i have to go to bed now because the clock is 6:45 pm here ;) (jag råkade skriva pm istället för am)
Hon- pm or am drunkie? *laughs and walks to your bwed and falls asleep*
Me- oops...my bad *walks to the bed too and falls asleep*
Hahha i love ittt hhaha :P
Favo citat igår ''where is suck? On kristians cock! :P''
Haha suck är en film lolzz :P Bye bye // Frida. J

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0