www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Vad var de i drinken..?

Hahah både jag och liv frågade oss i morse... vad var de i drinken vi drack igår...?
varken jag eller liv kmr ihåg hur vi hamnade i sängen :P
hahah såhär var de typ för mej:

*vi låg i soffan och titta på film*
*De blev svart*
*sen ljusna de och jag såg 2 kyssa varandra*
*de blev svart igen*
*blev ljust och alla var påväg ut ur rummet så jag tog laddaren och ställde mej upp*
*alla blev svart*
*vaknade på morgonen*

hahahah :P
och alicia hade tydligen pratat med mej och jag med henne efter vi kom in i rummet och jag kmr inte ihåg de!
lolzzz och liv doesnt remember either...

Hahhaha har haft en sjukt mysig helg hos alicia...! <333
orkar inte nu, byee <3333


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0