www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Ulf Bengtsson..! (JAG DÖR xD)

 <----------- Ulf Bengtsson


Heeeej jag heter ulf och jag är 78 år gammal.
jag brukar sitta på mitt hem och äta min baguet och spela fia med knuff med min katt kattis.
Jag gillar också att umgås med ungdomar.. då känner jag meej så ungdomlig.
Jag är ialla fall nu i detta länge ute efter en tjej som skulle kunna tänka sig mig.
jag är SEX-PACK, de har jag hört att damerna diggar nu för tiden... haha jag sa diggar, väldigt ungdomligt.
Iallafall... man ser inte sex packet men man vet ju att de gömmer sig bakom alla... ha ha.
JAg gillar också att sitta på stranden och prata.
prata är trevligt, eller hur..?
de tycker ni va..?
Nää men man måste väll ta sin sömn medans man får den.
hoppas ni vill ha mig.

Mvh: Ulf Bengtsson

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0