www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Skolaaaa xD

Hahahaha idag när jag kom till skolan var alla dem jag brukar vara med sjuka xD
Liv, Tessie, Alicia och Ida!!

Haha så lilla jag fick klara meej ändå xD
hahah första lektionen hade vi NO med Johan (vår gamla No/Matte lärare som vi hade innan Kristian)
Hahah för kristian lagade mat :P ;O
Ialla fall så labbade vi!
Vi skulle testa ph värden i olika saker t.ex. Coca Cola och Mjölk!
Jag Hamnade i Grupp med Elin och Julia.S ;)
Hahah de var kul och gick bra!



sen var de en liten rast då jag var med Elin och Matilda"
Sen skulle vi ha studie tid och då skulle min grupp (Jag, Julia.S, Alicia, Elin, Jannis, Lone, Georgios)
gå till ett litet rum och öva på vår teater men lone var typ borta och alicia var sjuk och elin skulle göra en annan sak och så när Jag och julia kom till rummet var inte jannis eller Georgios där heller så Jag och julia satte oss och ränsa julias väska och sen målade vi teckningar för de fanns färg och papper!
vi ritade av varandra xD


Julias Teckning av Meeej!


Min Teckning av Julia!


Hahahah sen gick jag och julia till lunchen och åt sen tittade vi på No film och sen lite teater sen slutade vi!
Hahahahah visste ni att Vallmofrön är som en knark?? :P
HAhahah inte jag ialla fall men nu vet jag de! :O

HAhahahah <33

Byeee!!




Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0