www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Mitt 2011!

Här kmr mitt 2011 i bilder!
47 st!! duktigt liiiv!! xx
12 slaget!! ;)
Och nu var de dags för systers 30års fest..!
Muuuumssss!
Alicia, Jag och Liv Mehahahah..!
Fluuuum med Liv på WILLYS!
Färga håret rött!
Färgade håret brunt..!
Klämde fingret i en dörr!!
Drack en lyx milkshake på MAX!
fick veta att det finns ett world trade center i sverige! (som twin towers i new york)
Har lagat en massa mat med Liv iår!
har haft myyyys med Liv!
varit på feeesteeer!!

Tagit mina så kallade ''proffs foton''
BUSAT!!!
FLUUUMMMMAAATT MEEERAAAA!
haft mysigt med mamma i mörkret!
Gjort bra köp!... och mindra bra köp :P
Meheheheh MYCKET mer har hänt men har inte fler bilder just nu!!!

BYEEE!!

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0