www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

♥ Liv ♥ Älskade Vänner ♥ Tessie ♥

Liv: När jag träffade dej visste jag att du va den som alltid skulle få mej att skratta..!
Ibland gör du mej galen men i slutet av dagen älskar jag deej alltid sååååååå mycket!
Du har förändrat mej, och de tackar jag dej för..!
Har aldrig mått så bra som jag gör när jag har dej vid min sida..!
Tessie: Du har alltid varit en bra vän som får meej att skratta!
när allt ser som mörkast ut kmr du med dina weirda kommentarer som ger mej ett leende!
om inte du fanns skulle jag inte alltid ha detta leende på läpparna! Utan dej skulle jag inte vara meej!
Älskar deeej sååååå..!
ÄLSKAR ER SÅÅÅÅ MYCKET!!!!!

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0