www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Heeeeeeeeeeej! <33

Igår efter skolan åkte jag hem till Tessie och tittade på filmerna Pulse och Varannan vecka! :)


Pulse:



En skit bra film med världens snyggaste kille i!!! ;)
hehe nää men asså den var skit bra tyckte jag! och lagom läskig för min smak ;) asså inte så läskig! :)
men en skir bra film, alla, se den! :)







SKIT BRAA! <3




Varannan vecka:




Denna film var helt okej faktiskt :)
Liv och alla ni som inte gillar svenska filmer ska inte se den :)





heheh <33

Idag ska jag (omg hittade nyss en snygg kille)


(hitta hnm nyss) Colin Farrell!!! :P skit snygg!!






Heehhe sry jag var tvungen :p lol<3

ialla fall idag ska jag åka med kevin, julia och diddi till diddis kompisar ;)
ska väll... bli kul... :P
Hehehe <33
Nää nnu ska jag blogga på min andra blogg !! ;) <33


 


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0