www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

GästBlogg meeeeeeh Teessiieee :* <3333

JAHA DÅ BÖRJAR VI VÄL OM IGEN DÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@
Nu är jag förbannad jag hade skrivit typ ett skit långt inlägg o så lägger internet ner -.-

Aja...Frida gästblogga på min blogg också och då va hon RÄÄÄTTT SÅ FLUMM xD <333
Frida min söta lilla älskling är helt undeeeeerbar !!
hennes humor äger... haha ni vet att det finns mentos godis, aa och man kan ju köpa en stor sån me 6 st i.
Hahahahahahah så jävla skön för hennes mamma hade var it på malta o köpt en sån o frida skulle säga det till mig dagen efter och så blev det lite fel.. blev istället meningen  " jag har fått en maltesiskt sexrulle av mamma "
Jag typ låg på marken me kramp i magen av garv xD hahaha säger ju de hon är helt underbar  :*:*:* <3333;)
Hahaha men nu ska vi kolla på Lost..vi är i MITTEN PÅ FEMTE SÄSONGEN ( hahahah Liv !!)
Men men vi hööörs sötnosar.. bloggar kanske nån annan gång, visste inte riktigt vad jag skulle skriva o eftersom allt jag skrev förut försvann blev de lite om Fridas humor istället ;) <333

Gå in på min blogg !!!!!!!

http://photosbytess.blogg.se  

http://photosbytess.blogg.se

http://photosbytess.blogg.se

PuuuuuussssOkraaaaaamisar


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0