www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Dag 01 - Om Mig

Jag är en tjej på 13 år som heter Frida!
Jag har Röd-Brunt hår just nu men min naturliga hårfärg är Mörk Blond..!
Jag är ca 1.60 lång (eller kort skulle jag säga) ;)!
Jag älskar att ha kul! DÖÖÖR av garv all the tiiiimeee!!
Mehehhe hmm... jag hatar pedofiler och sniglar och spindlar och ormar!!
Meheheh jag älskar min kompisar!!
Mina favofilmer är typ Remember me, Dear John, The Last Song, If Only, The Tournament m.m... ;)
Lever för Vänner,Familj, Ian Somerhalder, TVD och LOST ;) MEhahahhahah <33

Tyyyp jag i 3 ord då?

BÄST I VÄRLDEN!


MEhahahhahahahah ;)


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0