www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Bussen...

Gud jag har kommit på vrf jag alltid vill åka till mamma på mornarna...
joo för att när jag sitter på bussen är de så mysigt..
jag sitter där och tänker och typ försvinner i min egen värld...<3

haha btw jag har fått reda på vad pappa och hans jobbarkompis tycker att ''ungdomar'' är ;)
idag på bussen satte jag mej längs bak och pappa gick bak med mej och kompisen satt på sidan och dem ba:

kompis: haha de där är de närmaste du kommer tonåren (sa till pappa)
pappa: haha jaa men frida är ju ungdom så jag fäljer ju henne  ;)

sen prata dem massor och efter ett tag satte sej kompisen också längst bak och dem ba:

kompis: aa jag vill också vara ungdom nu...
pappa: aaa vi kan Trycka på STOP knappen!! *lådsas trycka på den typ 6 gånger*
kompis: jaa och klottra på stolarna *lådsas klottra*

och jag ba: *ttöööööntttttaaaaarrr*

Hahahah <3
och de påminde mej om när jag, pappa, pappas bästis och några andra satt på en buss och vi skulle av..
pappa och hans bästis skulle skoja lite och så så dem ba:

bästisen: JAG VILL TRYCKA!!
Pappa: nää jag ska trycka!!
*dem lådsas bråka lite och tillslut trycker pappa och då hör jag en mamma och en liten 4 åring som ba:

mamman: någon hann före att trycka... du kan göra nästa gång...
flickan: okeeej.....


JAG BA FUCK PAPPA OCH BÄSTIS!!!! :O


HAhhaah <3





Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0