www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Heeeeeejjjjjjjjjjjjjjjj Saaaannnnnn !!! :DD <3

Heeeeeejjjj, meheheh klockan är 23:23 ^_^ <3 (KLAPP KLAPP KLAPP)
Heheh random xPP
Är på bra humör :D
Den 24/8 ska bli den perfekta dagen xDD <3
Hahah först och främst ska jag till skolan!
Denna vecka har vi Film tema vecka i skolan ;)
Imorgon ska vi typ ha lite film teori och skriva och lite sådant på förmiddagen ;)
Sen efter lunch ska vi typ.. Ha teater eller något xD
Sen efter skolan ska jag åka till liv med tessie, sen ska vi på teater mellan 19-22 xD
Ska vara första typ ''rep dagen'', Ska bli sköjjiiigt ;) <3
Seeen ska man hem och typ sitta vid daaatorn lite innan man sover :D
Ska ialla fall bli sjukt skoj imorgon!! Är taggad som faan, brukar inte vara det till skolan xPPP <3
Men det är jag iallafall och det är väll bra ?!! xD
Hahhaah nu ska jag dra! Hörs imorron, Puss!
//F'

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0