www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Hatar onsdagar :@

Onsdagar är alltid så tråkigaaa.. :P
Asså jag ser NÄSTAN aldrig fram imot onsdagar.. :P
Assså, dem är bara tråkigaa!
hahah och igår skämde jag ut mig lite..
(jag, alicia, tessie och liv stod vid skåpen och vår spanska lärare stod typ en meter ifrån men jag såg henne inte)
Alicia: Jag ska ha spanska nu
Jag: VAA?! Åhhhh, stackars deeeej.. ( Jag går i en annan  spanska klass tidigare på dagen, hatar deeeet)
Sååå pinsamt, ganska klart att läraren hörde :P
Jaaajaaa gtg! xD

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0