www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Myyssig dag med partierna <33

hej hej idag på luch rasten gick jga och några kompisar ner till centrum för att prata lite med de olika partierna som stod där^^

vi pratade med sosialdemokraterna, vänsterpartiet och Nya moderaterna XP
det var roligast att prata med moderaterna :p
sen efter skolan åkte jag och liv hem till emma och sen var vi där ett tag innan vi åkte hem och pratade med ludde på datan och skrev lite manus till våran film :P

haha sen satt vi och tittade lite på kläder, lyssna på musik, gjorde Fb konton mm...
tills kl 01:00 då liv och jag blev hungriga och tog lite middag ( vi hade inte ätit middag tidigare den 10/9 ;) )
det blev falukorv och macaroner :)
haha nu har jag och liv bloggat lite mm... ska nog skriva lite mer på manuset nu <3
hejdå // fibbi <33

Ps: gå in på min twitter: http://twitter.com/fridajohanson

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0