www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

hej hej ^ ^

idag skulle jag förlja med pappa till vallokalen och då gick vi dit och när vi kom dit sa dem att vi skulle till en annan skola!!!
så då fick jag och pappa gå runt och leta efter dem skolan i 20 min -.-
sen fick jag reda på att det var tackvare att pappa inte hade läst en lapp som vi gick till fel lokal !!! :P
haha sen åkte jag och pappa ialla fall till mamma för att det var loppis i hela aspudden idag ^^
jag tjänade 749 kr tror jag :D
hahahah fett stolt ^^
stod där i typ 5 timmar :P
haha ''våra grannar'' ( dem som stod i ståndet brevid oss) var ingen mindre än Morgan från ''björnes magasin'' !!

http://www.artistocheventbolaget.com/images/artister/morgan_alling1.jpg


om jag får skryta så köpte hans dotter saker av mig och ''morgan'' pratade med mig och pappa :D






hhhahahaah <3


just nu tittar jag på amazing race :P
hejdå // fibbi <33

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0