www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

the fisher king !! ^^



det här är en så jävla bra film !!!
asså skit skum men så jävla bra !! <33
inte skum som the rules of attraction (sorry ian, du e det ända bra i filmen)
men den är ändå skum fast på ett bra sätt !! <3
en av mina favofilmer <33

haha bara för de ska jag ge er en lista på mina favofilmer:

favofilmer:
Remember me


The Tournament


Cry-Baby


The Fisher King


favoserier:
The Vampire Diaries, Love Sucks


Lost


21 Jump Street


Paradise hotel



haha jag har säkert glömt någon men jajaj <333

haha nu ska jag inte blogga mer <3
mamma fyller år idag så om jag inte bloggar ikväll vet ni varför ^^
men imorgon såå <333

hejdå // fibbi <33


Kommentarer
Postat av: Tessie !<33

HAHAHAHAH ... frida där åkte du !!

du klarar dig inte 2 dagar utan att nämna ian !! :D:D:D:D:D:D <33333

2010-10-18 @ 18:14:06
URL: http://photosbytess.blogg.se/

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0