www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

tessie tessie <333

idag har tessie och jag skapat en ny dag tydligen ^^

det är tydligen att tessie får rita på min panna !! :P
haha ialla fall så åkte tessie hem till mej efter skolan <33
vi tittade på lost, lite the lost samaritan, idol, åt chips, efterrätt, fish and chips och kastade choklad på tv:n mm..:P
haha sen åkte tessie hem vid 21 ca och då titta ja på vampire diaries episode 19 :p
haha har haft en grym dag (tack tessie <33 ) ^^
haha har inge mer att skriva om idag :(

dagens citat:

-när jag såg på remember me fick jag en sex-rulle av mamma för hon hade varit på malta
(menade mentos 6pack)

- yey ikväll är det fredag !!
-det är fredag nu också dummer ?! :P


- youre going to die charlie...

hejdå // fibbi <33

Kommentarer
Postat av: tessie !<333

din mamma blev så sjukt röd i ansiktet av skratt när du sa att hon kom hem med en sex-rulle( 6 pack mentos ) till dig xD xD <33333

jag låg typ böjd i soffan och kunde knappt andas asså !!! ^^

2010-10-22 @ 22:25:12
URL: http://photosbytess.blogg.se/

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0