www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

myys hos liv <333

i lördags åkte jag hem till liv ^^
först va vi hemma hos liv ett tag och vi tittade på ett avsnitt av hannah montana forever och de var skit sorjligt :P
hos konstigt de än låter så grät jag :P
haha sen åkte vi hem till livs mormor och plastmorfar ^^
först tittade jag och liv lite på barnprogram ^^
2 av 4 snygga killar programet, iCarly och hitta nemo ^^
sen var de middag så vi satte oss och åt ^^
vi satt och pratade och hade trevligt och så kom vi in på att hennes plastmorfar gillar rolling stones
haha och då visade han oss en massa gammla bra låtar och då dansade vi lite bugg och vals <33
sen när vi skulle hem var de mörkt ute så livs plastmorfar skjusade oss ^^ (tack tack)
haha då tog skulle liv och jag sätta oss och titta på 21 jump street
men då hade liv och jag glömt den hos hennes mormor !!!
så vi tännkte gå och hämta den men de fick vi inte för att de var så mörkt och då åkte livs mamma och hämta den istället (tack petra)
liv och jag tog en promenad istället och så stog vi och tittade på polar stjärnan i typ 5-10 min haha och pratade om vad vi skulle göra om den var en stor så där som är ett glödande klot som skulle krossa hela ''förorten''
haha sen när vi kom hem hade petra kommit så vi tittade på de och fisher king hela kvällen ^^

haha de får räcka nu annars blir inlägget för långt så hjedå !! // fibbi <33

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0