www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

läxor,läxor och mer läxor !!! :@

hahah sorry för sålig uppdatering men den här veckan och nästa har jag en massa prov och läxor !!

denna vecka:
prov i spanska (ons), prov i svenska (fre), engelska förhör (ons), so läxa (fre), no förhör (tors) oxch ligger efter i matte... var på tal 18... ska vara på 54 :P


nästa vecka:
engelska förhör (ons),So prov (fre) sen vet ja inte fler då :P



haha men fatat att ja har mycke att göra :P
har gjort matte,so,no idag :P

hahahahahh <33
fett trött på SKOLAN !!!! :p

haha men jannis och jag hade en trevlig konversation idag :P

haha nu ska jag ha lite fritid tänkte jag ^^
hejdå // fibbi <33

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0