www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

I'm a perv !! <33

hahaha har hittat 3 anledningar till att jag är ett ''pervo''

1. hon: Jag kan inte ...
han: men försök!
hon: Ska jag hålla i den?
han: ja, och sedan suga
hon: suga?
han: ja, men sära på benen först
hon: Hmm, det var ganska gott
han: ja visst är det!
hon: gott men kladdigt
han: Jag sa ju det!
försök en gång till
hon: jag vet inte... det var ju så jobbigt och kladdigt
han: men det är ju så här det går till när man äter kräftor !!

haha jag tycker den här är fett skön !! :P <33

2. The word "WOMAN" has "MAN" in it,
She has "HE" in it,
FEMALE has "MALE" in it,
Mrs has Mr in it,
MADAM has ADAM in it,
No wonder "MEN" always want to be inside WOMEN



tycker den här också är fett skön ^^


3. när georgos sa ''du är snäll'' på grekiska tyckte jag att de lät som...jaa.. nått annat :P

hahah <33
jajaj ee man perv så är man :P

haha now bye bye <33 // fibbi <33

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0