www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

asså gud !!

asså förlåt för en så dålig uppdatering men pappas dator är trasig och vet inte riktigt hur man gör på mobilen ^^
jaja men ialla fall ^^

idag när liv och jag vaknade (liv har sovit hos mej)  så satte vi oss vid datorn och gick igenom manuset ^^
vi gick igenom om och om igen och fixade massa saker ^^
sen när vi kollade på klockan såg vi att vi skulle åka !! (vi skulle möta ludde och erik vid deras skola på lunchen (vi har studiedag) )
hahah så då satte vi fart och gjorde vi oss i ordning ocxh sen hann vi inte äta frukost så vi kollade i kylen och hittade en tårt bit och en kladdkakebit så de tog vi på vägen :P
haha sen var vi med killarna och vi väntade medans dem hade lektion och så och sen åkte liv och ludde hem till mej ^^

vi läste lite manus mm...

nu på kvällen har jag tittat på nyheterna och hörde om att de kanske ska bli terrorist attacker här i sverige :(
dem som förstörde twintowers :(
vet inte vad vi har gjort mot dem men jag vill inte ah krig :(
har inte imot något eller någon !! <33






:(  <33


jaja nu ska jag göra ett litet inlägg om en film och sen sova <33
hejdå // fibbi <33

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0