www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Teater <333

lolzz i dag har jag teater ^^
ska bli kul <33
och va ska jag göra efetr skolan?
hmm jo jag ska hem och städa sen köpa pizza och sätta mej framför tv:n :P
i måndags var jag hos tandläkaren (inga hål lol :P )
jag köpte en tröst-cholkad på lagerhouse som en rolig sak genom att TVD slutar idag :P


Teater

Städa

Paradise hotel (tv)

TVD (tv)

Tröst choklad :P lolzz <3


nu har ni fått min dag i text och bilder :P
bye bye <33 // fibbi <33

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0