www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

haha fun XD


vad skulle du säga om din kille var otrogen mot dig?
umm...okay...*looks at you*

2. Vad säger du alltid till din kompis?
no i dont...tell me
3.Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
*laughs* dont pretend like your a better singer !!

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
*laughs* are you are better?! :o

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
*laughs* yes...it was ... !

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
so not true !! *smirks* right now...you are VERY boring!!

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
come on...*looks at damon and kath* dont be so boring...!!

8. Vad vill du höra mest av allt?
do you have any suggestions...? *smiles*

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
*smiles and looks at you*

10. Din romantiska replik?
umm...i was a vampire...about 100 years i think...the father was...a guy...and hes name is paul...

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
why? and...how weird...?




haha jag har kon. på min mob så jag tog alla från liv och min rp den här ggn :P

bye bye // fibbi <33

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0