www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

förlåt :(

förlåt att jag inte har skrivit i helgen men den har varit förfärlig !!
jag har varit sjuk :(
legat hemma och hostat, haft ont i halsen/ huvudet / nacken, blödit näsblod, trött...
men i lördags fyllde kevin 14 och jag var ju sjuk så dem kom till oss och firade...
jag har ialla fall inte varit på blogg humör...
men idag var jag i skolan igen ;)¨
mådde bara lite illa...
om ni undrar varför jag aldrig lägger upp bilder så är det för att jag inte har någon
överförings sladd till den här nokian som jag hatar !!
jaja....

det var allt just nu ;)
bye bye // fibbisen

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0