www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

London London <3

hej hej nu ska jag berätta om london :D
jag har sett madame tussauds och jag har åkt london eye :D
jag har sett piccadily circus och trafalgar square :)
här kommer bilder från resan :D :


jag på arlanda :D


t-banan


piccadily circus


jag på en dubbeldäckare





harrods det största varuhuset <3
jag drack en cola för 45 kr !! <3






Bigben


London Eye


Houses of parlament







någon bro






bilder från london eye



lejonet heter Trafalgar


lejonet heter Piccadily


lejonet heter Circus

lejonet heter Square


jag på en marknad

nu kommer bilder från madame tussaude:



Zac Efron, jag och Miley Cyrus


Miley Cyrus


Zac Efron


Robert Pattinson och jag !! <3


Paret Beckham


Jag och Livs man Johnny Depp !! <3


Jag och Shrek ( jag har min gräs allergi och därför är mina ögon röda )


Pappa och Marilyn Monroe


Pappa och Arnold Schwarzenegger


Jag och David Beckham


Pappa och Tiger Wood


Jag och einstein :S


Michael Jackson och jag :D


Pappa och Elvis Presley <3


Pappa och hans nya flickvän Britney Spears <3


Jag och Barack Obama


Jag och hmm...

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Buss trafiken <3


Väntar på flyget i england <3


Utsikten från planet <3


det var alla bilder <3
hejdå // fibbisen ♥♥


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0