www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Huddinge Sjukhus !!

idag åkte jag till huddingesjukhus för att titta min jordnötsallergi men det slutade
med att jag fick veta att jag har astma !!
jag fick göra en massa tester och ta blodprov...
ett astma-test var att jag skulle blåsa i en stor maskin och så var det ett litet moln som åkte upp och ner ...
och ett annat var att jag skulle blåsa aå att jag fick strike på bowling :S
jaja nu har jag ialla fall fått medicin så nu sitter jag hemma och tycker synd om mig själv... :(
jag får väll göra det bästa av situationen... :D
 hejdå // fibbisen ♥♥

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0