www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Min fina helg <33

Torsdag:
igår var jag hos emma med julia.s , kerstin, emma och liv :)
först skulle vi gå och bada men det var så många där så vi gick hem till emma och badade i vattenspridaren !! <3

Fredag:
idag när vi kom till skolan så kom inte våran teaterlärare så vi hade håltimme :D
sen hade vi syslöjd men jag gick efter 45 min för att jag skulle på anders student-avslutning :D
när dem var på flaket så fick jag nästen öl på mig :S
sen gick jag tillbaks till skolan och hade so :D
sen när vi skulle ha no så var johan tvungen att dra iväg så vi fick sluta :D
då drog emma och jag hem till mig och jag lärde henne att rp:ea ;)
sen gick vi och mötte pappa, anders och tommy och så gick vi och åt studentmiddag :D
sen gick jag och emma hem.
vi såg på.... The Box!! <3


den var bra men det var ett dåligt slut !! <3
ni borde se den <3
nu ligger vi och tittar på monsters vs. aliens för att inte bli rädda ;)
juste !!
när jag och emma chattade på våran facebook så sa en kille att vi borde se filmen mirrors och då tittade jag på trailern och den var skit läskig!!



hehe :D
nu ska jag titta klart på filmen <33
hejdå !! <3 // fibbisen

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0