www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

vaken än

hej hej jag är fortfarande vaken men jag måste gå och lägga mig snart för att pappa går upp vid 5 och han blir jätte arg om jag skulle vara vaken då :P
speciellt om jag sitter vid datorn...
om om han vaknar så säger jag att jag inte kände för att sova för att det är sant...
och imorgon ska jag ju kanske sova hos emma så jag måste vila ut mig :D
hah men jag är inte så trött... :P
stavas vaken vaken egentligen?
jag är inte säker på det ordet... jaj <3
jag skriver när jag går och lägge rmig sen
hejdå // ƒιββι ♥♥

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0