www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

the rules of attraction !! :(



är så besviken på den här filmen :P
den är så jävla äcklig och snuskig och oförstårlig och åhh !!!!
det ända som är bra med den här filmen är scenerna med Ian <3
det är den sämsta filmen jag har sätt !!
förlåt ian med det är det....
med du är jätte bra i filmen <33 !! <33

ska inte köpa filmen längre för att jag kan inte ens titta på den !!
jag tittar bara för att ian är med....
jag mår fan dåligt av filmen...
den är väre än Brüno !!
nu ska jag inte prata mer om den för att då kommer ni att bli äcklade...
och emma... bra att vi inte såg den i går för att den skulle ha förstört hela kvällen....
nu ska jag försöka att tänka på annat.... hejdå // ƒιββι

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0