www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

grönan med emma sötizz xoxo <3

hejhej <3
igår sov jag ju över hos emma och idag åkte vi till grönalund <33
nu har jag åkt allt förutom frittfall och tilt !!
idag åkte jag katapullten för första gången...
den var jätte rolig !! <3
emma och jag tog lite lotter och när vi var på malaco ståndet så tog vi en bricka och vi var ett nr från att vinna !!
senare gick vi till kasta basket i korg saken och då började jag...
jag kastade och missade korgen men den studsade till en annan korg och gick i den så jag fick pris :D
haha !! <3
lite senare när jag gjorde choklad hjulet så tänkte jag...
hmm... ska jag ta brickan med nr 14 på?
nää jag tar den med 31-32 istället och gissa vilken bricka som vann !!
jo den med nr 14 på !!
och jag tog inte den !!
ghaaa !!
jaja jag hade ialla fall jätte roligt :D
efter grönan åkte jag hem till emma och badade i hennes pool ;)
sedan åt vi middag och tittade på lost season 3 <33
sen åkte jag hem :(
nu sitter jag med ett glas läsk och tråkar :P
juste imorgon åker jag bort så jag kommer inte att blogga förren på onsdag nästa vecka :(
men ni får läsa mina kompisars bloggar så länge ;)
hejdå // ƒιββι ♥♥

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0