www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

allsång på skansen :D

sitter och tittar på allsång på skansen just nu :P
första gången i år ;)
haha, :D
har inte så mycket att skriva om men jaja...
ska träffa liv i morgon :D
jag, liv och hennes kusiner ska typ bada :P <3
som ni kanska märker kommer inlägget ut lite sent... det är ju inte allsång på skansen nu men jag är så trött att jag inte vet vad jag gör så om det är stavfel så vet ni varför men jag ocrkar inet sova :P
jag ska inte heller träffa liv i morgon för att det blev ändrat så jag kankse ska sova hos emma istället... om pappa godkänner det :P
för att egentligen ska vi grilla men jag ska försöka att slippa det genom att säga :
men pappa... emma och jkag ska ju på grönan på torsdag och då är det väll bättre om vi sover över hos varandra från onsdag :S
nu orakar jag inte skriva mer.... hejdå // hittar inte F , ιββι :P

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0