www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

14 år !!

hej hej <3
nu på kvällen när jag och emma skulle handla godis så gick vi in på videobutiken och då passade jag på att fråga efter filmen the rules of attraction och den fanns !! <3
du skulle jag hyra den och då sa killen i kassan:

-är inte den här från 15?
och jag ba...
-ehh jag vet inte...
men det var den och då sa han
- ni är väl typ 14
och då började jag och emma att skratta :P'
då sa han typ
-nu börjar ni närma er 13...

så nu är jag fett stolt att han trodde att JAG var 14 <33

sen platade emma mitt hår :D
nu ska jag vara med emma // ƒιββι


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0