www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

shopping<333

i morse frågade emma om jag ville med på bio men jag kunde inte för att biografen låg för långt bort:( :( :(
och jag behövde vara hemma till typ...5:(
sen frågade julia och jag ville göra något och då bestämde vi att vi skulle shoppa<3333
nära mig<333
senare åkte vi hem till mig och seplade lite spel<3
jag vann på både shack och vem får sista ordet?
hoppas inte att du blir ledsen emma<333
det var bara lite för långt<333
ses snart, love u<333



julia njuter värkligen<333

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha gmn, det gör inget en annan person följde med<3 :D

2010-01-10 @ 11:33:46
URL: http://baraemmass.blogg.se/

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0