www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

lovielove

vet inte varför den rubriken men...
idag var jag också i skolan<333
först hade vi teater:D
vi gjorde några övningar och våran lärare sa att vi var jätte duktiga :D
sedan blev vi indelade i grupper:D
jag hamnade med kerstin,emma och julia... :D
man skulle göra en liten pjäs om en resväska...hihi<3
vi gjorde om nornia<333
nää inte narnia...nornia :D
hihi<333
jag orkar inte förklara:P
nästa vecka ska vi få manus på teatern:D
efter teatern hade vi syslöjd:D
jag har börjat med en väska:P
sedan hade vi lunch...
sedan hade vi svenska och vi läser habib...borring:(
sedan hade vi no och det var fett kul<333
vi har värsta sköna läraren:D :D :D
han gjorde så att en ballong fastnade i taket och sedan fick han inte ner den :P haha<3
han försökte med tumslangbella och nåll men det funkade inte :P
vi fick också sluta tidigare :D
när jag kom hem så la jag mig i sängen och såg:monsters ink<333


den är jätte gullig tycker jag<333333
hihi<333
nu sitter jag i soffan med mamma och jag kom nys på att jag har godis som ligger i skafferit:P
vet inte om jag är sugen på det nu men...<3

Puss Puss.

Kommentarer
Postat av: juliaa

åh! jag är lilla tjejen!

2010-01-16 @ 18:03:29
URL: http://iknow.devote.se

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0