www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

jag och julia flummar på msn<333

Fibbisen säger:

jag heter fifi och...

Juliaaa säger:

 jag är 14 år

Fibbisen säger:

jag har en mamma och en liten..


Juliaaa säger:

Panter den är svart och heter ett väldigt ovanligt namn ..

Fibbisen säger:

den heter..

Juliaaa säger:

 

somsagt den heter...

Fibbisen säger:

...

Juliaaa säger:

 

 

HOSTHOST ursäkta mej jo den heter och nu ska jag säga...haha

Fibbisen säger:

losnkjd

Juliaaa säger:

 

losnkjd är ett polskt namn och betyder

Fibbisen säger:

skinka på pastej och på grekiska betyder det..

.

Juliaaa säger:

 

mögliga vindruvor.

Fibbisen säger:

och nu sa jag fel för jag sa på svenska på grekiska är det..

Juliaaa säger:

 

grkfoooe

 

..

Fibbisen säger:

som..

Juliaaa säger:

är ett väldigt vanligt namn i ett väldigt ovanligt land som är väldigt lätt att säga..

Fibbisen säger:

boblo

heter landet..

Juliaaa säger:

 

och det landet ligger..

Fibbisen säger:

i landet amerika

...

Juliaaa säger:

 

och nu tillbaka till mitt liv...

Fibbisen säger:

jag har ingen pappa han dog på grund av mig

jag råkade...

Juliaaa säger:

 

hälla bensin och tända på när vi..

Fibbisen säger:

var och tältade i...

paus

 

jag lägger ut det här på min blogg sen<3

Juliaaa säger:

 

ok jag med haha

Fibbisen säger:

 

inte paus

din tur

Juliaaa säger:

 

Malmö, vi var där för att vi..

Fibbisen säger:

behövde komma ut i naturen men nu är pappa död och...

Juliaaa säger:

 

farmor bor hos mej och mamma. Idag började skolan efter ett skönt sommarlov vi har fått en ny klasskompis som heter..

Fibbisen säger:

bil men han kallas billy, jag är fett kär i honom och han frågade chans på...

(bill)'

bil=bill

Juliaaa säger:

 

fröken. och vi mobbar honom för det. och han ...

Fibbisen säger:

grät och grät så jag är inte kär i honom längre, jag är ihop med Wille<33

och i eftermiddag ska jag och mormor..

Juliaaa säger:

 

där ska jag träffa Wille för han är min låtsas kusin. vi ska hjälpa mormor att handla

Fibbisen säger:

sedan ska jag hem till mamma men mamma jobbar så farmor ska passa mig

Juliaaa säger:

.

 

 

ja och jag ska laga farmors favorit mat som hon åt när hon va liten..kebab

Fibbisen säger:

den heter chrispy och den innehåller...

Juliaaa säger:

 

krispig kebab (bränd kebab med vitlöksåås)

Fibbisen säger:

och det är riktigt gott men du ska jag sova(tror jag)...

Juliaaa säger:

 

 

ja, jag sover middag för jag har ett tråkigt liv. När jag vaknade mäskte jag att det va morgon jag hade försovt mej och jag glömde att laga mat till farmor och hjäla mormor OHNEJ!hjälpa*

Fibbisen säger:

vad ska jag göra, jag gick in till mamma och farmor och där låg mamma död och så låg den en kille brevid henne med en...

Juliaaa säger:

 

PISTOL! men han levde inte heller han hade ..

Fibbisen säger:

säkert dödat sig själv också, jag ringde polisen och ambulansen och dem hämtade mamma och killen.

jag och mormor flyttade till en liten etta...

mormor=farmor

Juliaaa säger:

 

och jag var jätte ledsen så jag sprang till ett ställe jag sprang till när pappa dog...

Fibbisen säger:

jag grät och grät och sedan hoppade jag ner för en klippa för jag ville också dö...

...

Juliaaa säger:

 

medans jag flög ner så blundade jag, men plötsligt så flög jag åt sidan och låg på något!

Fibbisen säger:

det var en studsmatta och där...

Juliaaa säger:

 

EN FLYGADE STUDSMATTA!?!?!? jag tänkte whata hell!?!??!

Fibbisen säger:

så jag hoppade ner från den flygande stuttsmattan och svummade, jag vaknade...

...

...

Juliaaa säger:

 

på sjukhuset.. jag kollade mej runt och där stod STUDSMATAN!?

Fibbisen säger:

jag blev först rädd men sedan såg jag farmor.

sedan blev det svart...

...

Juliaaa säger:

 

jag vaknade och det luktade sockervadd? jag satt på ett stort sockervadds moln?

Fibbisen säger:

jag var i himlen...jag såg mamma och pappa och alla döda...jag åt en massa sockervadd...det var en fantastisk värld<333...

Juliaaa säger:

 

ja men sen sär jag Billy??? vad gjorde han där?

Fibbisen säger:

jag !flög! fram till honom och frågade han sa att...

Juliaaa säger:

 

fröken hade svarat nej och sa att hon va gift och då blev han så ledsen att han dog.

Fibbisen säger:

jag gav honom en kram för att trösta och sedan flög jag till ett sockervaddsmoln och jag stuttsade imellan en massa moln..det var helt fantastiskt<333...

Juliaaa säger:

 

ja sen kom mamma och kramade mej och jag undrade varför inte pappa kom fram??

Fibbisen säger:

mamma sa att han var så ledsen att jag inte fick leva ett längre liv...ma

mma

...

Juliaaa säger:

 

sa så sa oxo att pappa var sur på mej och trodde att det var med mening att han dog och sen när mamma dog DÅ fanns det ingen mening att lev längre men jag sa ...

Fibbisen säger:

att jag inte ville prata om det så jag satte mig på ett moln...

Juliaaa säger:

och där satt jag i rasten av allllllaaaaa tider. SLUT!!!HAHAHAHAHA

Fibbisen säger:

hihi<3333

slut<333


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0