www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

8jan (min otursdag) :(

idag är det den 8:e januari<3
och nu ska jag berätta om den här dagen, min otursdag<3
allt började i går,jag låg i sängen
i går:
för att gå upp tidig dagen där på för att lämna "lilla julia" i skolan(alltså i dag)
men då fick jag ett meddelande(eller 2)
det var från emma och julia:
båda frågade om jag ville med och åka pulka i dag och jag sa ja:)
problemet var att jag inte hade någon pulka:P
sedan somnade jag<333


i dag:
jag vaknade tidigt och kunde inte somna om:(
när klockan var halv sju gick jag upp.
jag åt frukost och gjorde iordning mig...
sedan gick mamma med "lilla julia" till skolan för att jag var stressad<3
sedan skulle jag följa med mamma till tvättstugan(fortfarande allt bra)
efter det sprang vi till bussen för att inte missa den men det gjorde vi:(
såå vi åkte till liljeholmen för att ta en annan buss...
men sedan märkte vi att den inte gick där ifrån:(
då åkte vi till telefonplan för att gå där ifrån till coop för att köpa en pulka till mig...
när vi var på coop så var pulkorna slut...
men vi mamma köpte bullar till mig,julia,emma och kerstin(vi som skulle träffas i dag)
sedan gick vi hem igen och vi märkte att jag inte hade superbrottom för att hinna till 10:30<3
hemma provade jag min hjälm och märkte att den var för liten...
då skulle mamma spänna ut den men då gick den sönder:(((
och såå vidare...
innan jag skulle åka till pulkbacken såå råkade jag peta in min tumme i ögat(gjorde skit ont)
och såå bestämde jag att jag skulle ta med mig ett tefat att åka på istället<3
jag missade t-banan såå jag sulle ta nästa...när jag gick ut genom dörren såå gjömde jag tefatet så jag fick springa hem igen...
när jag tillslut var i liljeholmen och skulle gå på tvärbanan såå gick jag på fel tvärbana såå jag fick åka tillbaks igen...
när jag var i alvik såå var jag redan skit sen och dem väntade på mig...
när jag var framme så gick vi hem till emma...
när jag och julia (som hamnade lite efter) skulle gå ner för trappan
såå halkar jag (såklart)
och julia tror på mig att det var min otursdag<333
men sedan gick det bra resten av dagen<333


det här var min otursdag


jag,julia,emma och så ser man kerstins finger i högra övre hörnet<3
en riktig gruppbild<333

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0