www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

rummet -.-

hejhej<3
idag har jag suttit inne på rummet hela dagen -.-
haha<33 det gör mig seg...
det här är typ mitt 10:e inlägg idag...hur orkar jag???
jo...för att jag älskar att blogga<33 :*
jaa som sagt idag har jag inte gjort så mycket...
så här har min dag sett ut:

1.gå upp från sängen -.-
2.ta fram datorn :P
3.tina upp 2 mackor...
4.gå in på rummet :D
5.sitta vid datorn och blogga :D :D :D
6.äta lunch(pannkakor)(inne på rummet)
7.sitta vid datorn änu mera...
8.hjälpa pappa med maten -.-
9.äta maten framför datorn...
10.titta på tv och sitta vid datorn(på rummet)

jaa...inte såå socialt direkt -.-
här kommer listan på vad jag har att göra innan i morgon:

1.lite data...
2.diska -.- (för att få månadspengen -.-)
3.läsa igenom spanskan...(har prov i morgon -.-)
4.data:P
5.tv
6.sleep time -.- <33 :*

jaa så at ni vet såå brukar jag göra lite mer än vad jag har gjort i dag men...ja... - . -
nu ska jag läsa lite bloggar...chatta mm...
kn skriver senare<33
bay bay<33 :*

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0