www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

haha

lägg upp det här på din blogg men ändra svaren<33 :*


1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv hela sms:et 
4. Gör likadant på varje fråga (asså räkna till tio från där du stoppade).




1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
nej...men jag ska ha mina glasögon me mig !
men asså det finns inga bra platser på dom andra raderna


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
va ?

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
ja

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
älSkar dig med

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Ofc<333

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
men jag kan hoppa över det då... :(

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
okej

8. Vad vill du höra mest av allt?
hehe<3333333 görru ?

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
vg?<3

10. Din romantiska replik?
ok<3 hälsa från mig :)

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
venne



taget från: http://tionas.blogg.se


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0