www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Skolavslutning :D

hej hej!
idag var de skolavslutning ;)
dagen började med att klassen,ingela och kristian hade lite myys i klassrummet ;)
sen gick vi till aulan och myyyste med hela skolan :DD
efter avslutningen åkte jag,tessie, liv och molly till mcdonalds och åt :D
jag beställde en liten pommes och så kom kassa-killen med en mellan och då var vår konversation så här:
jag- F  han- KK


KK- du får en mellan istället ifall du gör mej en känst...
F- okeeej...
KK- gör du det?
F- um..okej...
KK- bra! gå bort till tjejen i vitt där borta och säg att jag tycker hon är snygg *big smile*
F´- okewj, jag gör det !

och det gjorde jag, tjejen blev skit generad!! :P

hihi <33
sen åkte jag och tessie hem till mej och tittade på 8 ansnitt av LOST :D 40 min gånger 8 :P
hahahahah <33
nu sitte rjag hemma och tråkar <33
see yaa tomorrow! // Frida. J


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0