www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

skärgården :P

hej hej, imorgon bitti åker jag, Demy och pappa till skärgården så jag kommer inte att blogga på en vecka :(
men jajaj :P
när jag kommer hem ska jag göra en ny header tror jag... eler fad tycker ni ?? :P


haha demy sa nyss :
demy: eller stavas med 2 l...
och fad stavas med ett v :P

och jag ba.... jajaj... de same, jag är trött :P

nu ska jag alltså sticka till skärgården ;)

Tidnings rubrik:
EVY OCH DEMY ÅKER TILL SKÄRGÅRDEN !!

nu åker tjejerna till skärgården...
där stannar dem i en vecka och är tillbaks nästa vecka ...


haha, jag är trött så jag vet inte vad jag skriver... så nu ska jag  sova :P
hejdå // fibbi, evy, friidy mm...



Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0