www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Min fina önskelista ^ ^

hej hej jag fyller ju snart år och nu fick jag lust att lägga upp min önskelista på bloggen:
ingen speciell ordning :P



Cry-Baby



Vampire Diaries Season 1



lost-season-5-poster.jpg image by somanymovies

Lost Season 4,5,6



Breaking Dawn



Cry-Baby Soundtrack



Vampire Diaries Soundtrack



Pengar


Mrs. Somerhalder Jr. Hoodie
Mrs. Somerhalder Jr. Hoodie
Mrs.Somerhalder Tjocktröja



en sonyericsson mobil ^^
vet inte vilken än :P


nu ska jag titta på lost hejdå // fibbi <33

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0