www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Galet Grymt ! <3

gårdagen var helt grym :P
först åkte jag och pappa till tanto men bästisen mats ekedalh, kavi, Lisa och hennes dotter emma...
där spelade vi mini golf tävling och jag kom 1:a ^ ^

fick jätte fina bilder från golfen men får inte lägga ut dem för att andra är med på bilderna :( :'(
men för er som har min facebook, jag lägger ut bilderna där :*
sen efter tävlingen åkte vi hem till mig och pappa och åt lite lunch <3
sen åkte vi till grönan ^^


där hade vi typ först 5-kamp som inte gick så bra för mig ... :P
jag kom på 15 plats av 16... :P
hehe...
men sen gick jag och emma iväg och åkte lite saker ^^
jag fick en ny favorit åk sak och den är Kalle Skutt ( bläckfisken)
smeknamnet fick den av att när jag och emma åkte den i går så tyckte jag att det kändes som att den skuttade och så sa jag:

Jag: det skuttar !! det är som Kalle Skutt !

jag vet inte vad jag fick namnet ifrån det bara kom upp i huvudet men jag har en teori om att jag har blandat kalle anka och Lille skutt :P
eller kankse pelle skutt :p vet inte...

men typ 8 minuter innan grönan stängde gick vi till kalle skutt igen och då åkte vi och så sa han efter att de skulle ha den sista åkturen nu och vi ville vara med på den så vi åkte igen ^^
och varje gång det kändes som att den skuttade skrek jag '' kalle skutt !! ''
men ialla fall så var den musik på sista åkturen och medans vi åkte så frågade killes som styr kalle skutt och han skulle göra högre fart och typ alla ville det så då gjorde han det ^^
det var den roligaste åkturen i mitt liv och jag var fett flum då också !!
och sen när den stannade så snurrade våran vagn fortfarand eoch så sa han att man skulle ta upp händerna i luften och fladdra som en bläckfisk ochd et gjorde jag och då såg det jätte kul ut :P


haha jag slår vad om att flera människor trodde att jag var full eller något men jag var bara glad :P

haha och juste !
jag har en till rolig äkta historia att berätta om från grönan ^^

jag skulle ta marabo ståndet saken och så stod det 3 killar (snygga) som tog hand om ståndet och då gick vi fram och då fick vi givemefive av dem ^^
sen ialla fall så körde jag typ några gånger på olika nr men jag vann inte och så hade jag bara 20 kvar så vi gick där ifrån...

lite senare frågade jag om en tia till hos pappa och då fick jag en 20 så jag gick till marabo ståndet en sista gång för att köra en gång och då gjorde jag den och jag tog bricka 7 men nr 31-35 ^^
och när hjulet snurrade satt jag och lekte med tian som jag hade fått tillbaks och så vann jag på nr 32 !! ^^ <3

det var min andra roliga historia :P
det finns fler men jag orkar inte mer ... hörs senare, hejdå // ƒιββι ♥♥




Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0