www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Demy Demy <33

idag har jag och liv typ legat i sängn till kl 16:30...
men vi gick ju ändå och la oss 09:30 ca och vaknade 12:00 ca :P
vi spådde varandra och jag hade tur och liv hade... ehh jaa...

jag kommer att gifta mig med dominic monaghan och få ett barn, gifta mig i brudklänning, ha en apa,
bo på hawaii i ett strandhus och sedan skilja mig efter 1 år och då flyr jag till ian har jag bestämt :P

och liv ska gifta sig med ''kevin i underkläder'' i underkläder och bo i en villa i sverige med kevin och en häst.
skilja sig efter 1 år och flyr till LA med mig för att få JD <3

här kommer några bilder ^ ^ :


köpte 3 vita och 6 ben&jerrys :P


jag och Liiwy !! <3


Peace'N'Love 


söta Demy <33


en till <3


yummy !! <3
english cookie time :P


nu ska jag och liv göra en header till henne , hejdå // ƒιββι ♥♥




Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0