www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

bröt nästan fingret...

nu kommer ni att tro att jag är fett klumpig genom att jag sa igår att jag nästan bröt knät men det är inte mitt fel :P

idag var det så att jag och ida typ kittlade varandra och så och så ''råkade hon'' typ böja bak mitt finger så det knäcktes precis som knät men fingret blev rött och lite svullet typ...
och då trodde jag att det också var brutet för det blev lite blått och så gjorde det skti ont men nu e det bra :P

hihi ^^

liv kom hem till mig efter skolan och vi tittade på lost casting videos och tittde när vi skulle gå och se terrakottaarmén på östasiatiska :P

ska bli skoj :P


 

 

nu hejdå // fibbi <33




Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0