www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Today!!! <3

idag har jag varit och badat med Emma, Julia och Kerstin<33
men innan det så hade jag utvecklings samtal<33
det gick bra :*
sen skulle vi åka till husby badet :)
men det hade varit ett rån vid skolan så det gick inga t-banor :(
men julias pappa var snäll och skjusade oss till badet<33
vi badade i typ 3 timmar...
vi åkte vatten-ruchbanor, lekte lite tjuv och polis, jaa mm...
sen gick vi till husby centrum och gick in på ett kebab place...
kerstin och julia delade på en kebab tallrik, emma tog en kebab rulle och jag tog en hamburge tallrik...
sen åkte jag hem...
nu har jag precis ätit mat och diskat<33
imorgon är det skola igen...det blir kul men jaag skulle gärna vara hemma en vecka till :P

jaja, hejdå// fibbisen <33

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0