www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Lördag-Söndag

Lördag:
idag åkte jag till liljeholmen och shoppade lite :)
sedan klippte jag mig ;)
sedan åkte jag till hötorget och shoppa lite mer :*
sen gick jag på bio med mamma och såg alice in wonderland 3D ;)

Söndag:
idag åkte jag till grönalund med julia och emma ;)
jag har ju guldkort så vi kommer att gå dit ganska ofta ;)
här kommer några mål jag har satt upp i år ;)

: Extreme
:
Insane
: Katapulten


dem ska lovar jag att åka ;)

Frittfall och Frittfall Tilt lovar jag inte...men jag vill för då har jag åka alla ;)

Extreme avklarade jag i dag så då är det bara insane och Katapulten kvar i första taget ;)
insane var avstängd i dag...annars hade jag åkt den :*

så dem jag har åkt är:

  • Alla attraktioner
  •  he he...jag har inte åkt lilla parisehjulet heller och inte gått hela spökhuset men...
    jag får väll lov att åka parisehjulet om jag får...
    och jag har ju faktiskt varit inne i spökhuset ;)

    hihi<33
    hejdå<3


    Kommentarer

    vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

    Vad är ditt namn:
    Vill du att jag ska komma ihåg dig??

    Din E-postadress: (publiceras ej)

    Vad heter din blogg ??:

    Din Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0