www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Karate!!!

idag lärde johan ( min lärare) oss att bryta en penna på mitten med bara 2 fingrar!!
tessie höll pennan på varje sida och jag slog med fingrarna rakt igenom ;)
och den gick sönder ;)¨
johan säger att alla kan ;9
så prova hemma ;)
men om man inte lyckas så gör det ont...
det hände mig några gånger och nu har jag typ ett blåmärke på fingret ...
kom ihåg att ni får inte fega...om man ska lyckas så måste man tänka att man ska
slänga fingrarna rakt ner i golvet...igenom pennan ;)
om ni är nervösa så börja med hela handen ;)
det är enklare ;)
men nu kan jag inte visa mamma ikväll för jag har ju ont...
och jag tror inte att jag är lika stark i vänster armen ;)

men jaja...
 hejdå // fibbisen

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0